Service Experience
100 dagen
100% verbetered

Door jouw service diepgaand te digitaliseren, kunnen wij ervoor zorgen dat jouw klanten sneller, slimmer en efficiënter worden geholpen.

Dat doen wij in drie stappen

1.

Taste

Hoe ziet je huidige service eruit?
2.

Crave

Hoe wil je dat je service eruit ziet?
3.

Stick

Hoe blijven die klanten plakken?
1. Taste
  • Kick-off, tussentijdse- en eindpresentatie
  • Data analyse 0e en 1e lijn: kanaalverdeling & contactredenen
  • Meeluisteren, meekijken & interviewen
  • ‘Service Scan’ over 6 bouwstenen: Domeinen, Tooling & Kanalen, Service content, Proces & Organisatie, Marketing en Data
  • Strategie dag & uitwerking Service strategie
  • Concept Business Case
2. Crave
  • Op basis van de Service Strategie Kick-offs per bouwsteen:Domeinen, Tooling & Kanalen, Service content, Proces & Organisatie, Marketing en Data
  • Ophalen & uitwerken requirements per bouwsteen
  • RFI/RFP traject ten behoeve van (tooling) leverancier(s)
  • Oplevering Plan van Aanpak per bouwsteen
  • Volledig uitgewerkte Business Case
3. Stick
  • Implementatie bouwstenen Domeinen, Tooling & Kanalen, Service content, Proces & Organisatie, Marketing en Data
  • Projectmanagement
  • Bewaking concept, requirements & goals
  • Facilitator: Briefings, Kick-offs, contact leveranciers, trainingen
  • Data inzichten: dashboarding & reporting
  • (Gefaseerde) Livegang

Samenwerken

Een strategie maak je niet alleen

Samen met onze partners zorgen wij voor blije klanten die blijven plakken.

Lees hier meer over:
Chatbot tools Ticket tools

Wij houden contact

De nieuwe strategie staat

Vanaf nu werken we toe naar de realisatie van de 3 jarige Business Case. Door constante optimalisatie, onderhoud en verbetering van service!

Nog iets anders gewild? Ontdek onze
Chatbots Mensen