Studio Winegum maakt je klantenservice meetbaar en inzichtelijk door datapunten in te bouwen en handige dashboards in te richten. Zoiets kost doorgaans veel tijd, en daar is bijna nooit tijd voor. Daarom proberen we het wiel niet telkens opnieuw uit te vinden. Zeker in deze tijd waarin technologie zich sneller ontwikkelt dan dat ChatGPT het huiswerk van je kind af heeft.
We werken met verschillende tools en software, en hebben een proven trackrecord van verschillende partijen. Want geen organisatie is hetzelfde: de beste software voor de één, past totaal niet bij de ander. Uit elke business case die we maken, rolt wel een software vraagstuk. Welke tool is de beste keuze? We stellen requirements op, organiseren workshops met stakeholders, maken een longlist van software, doen een battle of the bots en helpen uiteindelijk met de implementatie van de gekozen software.
Connected in de wereld van AI
Passend bij jouw behoeften
Beter gebruik van de kennis
We houden nauw contact met de beste ontwikkelaars van chatbots en voice assistants, en volgen de snel veranderende markt op de voet. We zijn experts op onderstaande gebieden:
Met onderstaande software partijen hebben we korte lijntjes. Voor de meeste hebben we implementaties mogen begeleiden of inrichten:
Ons conversational team bouwt graag een virtuele assistent voor je, maar geeft bijvoorbeeld ook workshops zodat je zelf aan de slag kunt.
Snel en efficiënt communiceren met klanten, maar ook hun vragen bijhouden en hun problemen oplossen. Betrouwbare klantenservice software is onmisbaar voor je bedrijf. De juiste keuze maken hierin is een uitdaging, want er zijn veel spelers op de markt. Wij volgen de snel veranderende markt op de voet.
Met onderstaande software partijen hebben we korte lijntjes én ervaring:
Ons service design team denkt graag met je mee over de juiste klantenservice software.
Kennis is een van je belangrijkste productiekapitalen. Juiste kennis moet toegankelijk zijn voor iedereen op elk moment via elk kanaal. Studio Winegum helpt serviceorganisaties om hun kennis blijvend effectiever in te zetten. We zorgen ervoor dat elke vraag op het juiste kanaal en op de passendste manier beantwoord wordt. Mocht er een vraag niet direct beantwoord kunnen worden, zorgen ervoor dat er een medewerker van de klantenservice klaarstaat om te helpen.
We helpen zoal met:
Met onderstaande software partijen hebben we korte lijntjes én ervaring:
Onze kennisexperts denken graag met je mee over de juiste inrichting van je kennisbank. Dus wil je een verrijking van je huidige content, een nieuwe implementatie, of een migratie? Neem contact op.
Studio Winegum is lid van de KSF en partner van klantcontact.nl en conversation design institute