De klantenservice is in Nederland vaak het afvoerputje van een organisatie, terwijl daar juist het goud ligt! Studio Winegum geeft het woord aan de customer support agent, waardoor deze ook in de directiekamer een podium krijgt. 60% van het klantcontact is vaak onnodig. Dat is hartstikke duur voor het bedrijf en dodelijk saai voor de telefonist. Wij kunnen je helpen om deze waste-contacten drastisch te verlagen en waarde toe te voegen aan elk contactmoment.
De 100-dagen propositie van Studio Winegum slaat aan! Elke keer weer. Sinds 2017 helpen we mooie organisaties met een digitale service transitie en soms zelfs een volledige digitale transformatie. De tevredenheid van zowel medewerkers als die van klanten gaat omhoog, kosten dalen en zelfs sales verhogen dankzij proactieve conversaties. Van waste naar waarde!
Studio Winegum heeft voor LeasePlan een model gecreëerd en gerealiseerd. Hierdoor kan LeasePlan haar self-service stap voor stap beter maken en zo haar klanttevredenheid vergroten. Een traject van anderhalf jaar helpt ze tot op de dag van vandaag met het digitaliseren van Service.
Wij schenken heerlijke koffie in ons mooie grachtenpand in hartje Amsterdam. Maak gerust een afspraak voor een gesprek op maat of kijk verder op onze website.
Studio Winegum is lid van de KSF en partner van klantcontact.nl en conversation design institute